CINEMA 4D R15 header

CINEMA 4D R15 - rychlost, efektivita, kvalita.

Zaměřili jsme se na to, aby vaše práce ve 3D byla podstatně rychlejší a efektivnější než dříve. Ať už děláte produktové vizualizace, TV znělky nebo architekturu, máme pro vás opravdu působivé nástroje!

Superrychlý rendering

Zcela nové vizualizační jádro pro Irradiance cache a podpora algoritmu Light mapping zrychlí vaše výpočty o desítky či dokonce stovky procent při stejné nebo lepší kvalitě než dříve!

A pokud Vám ani to nestačí, je tu Team Render, který dokáže zapojit do výpočtů statických vizualizací i animací další počítače na síti.

Ukázková videa

Pravděpodobně nejlepší zaoblování na trhu

Při zaoblování 3D modelů v CINEMĚ 4D R15 nemusíte dělat žádné kompromisy. Interaktivně přímo v editoru zaoblíte body, hrany i polygony. Výsledkem jsou čisté a velmi kvalitní polygonové sítě, připravené pro modelování detailů či animace.

Ukázková videa

Tráva pro architekty

Toužili jste do svých architektonických vizualizací vložit skutečnou 3D trávu místo pouhé textury? CINEMA 4D Visualize (a samozřejmě i Studio) nabídne speciální materiál trávy, založený na robustním jádře modulu Hair nad Fur. Stačí pár kliknutí myši pro nadefinování barvy, délky, šířky a hustoty stébel travního porostu, dostatek výpočetního výkonu a paměti a můžete mít ve scéně dokonalý trávník.

Tráva

Přesná práce s 3D textem

Získejte maximální typografickou kontrolu nad vzhledem 3D textu, vytvořeného pomocí objektů MoSpline nebo Text! Přímo v 3D pohledu můžete měnit rozpal, kerning, účaří nebo horizontální i vertikální měřítko pro jednotlivé znaky. I po aplikování animačních efektů pomocí MoGraph efektorů nebo vizuálního editoru XPresso zůstávají tyto typografické elementy písma stále editovatelné.

Skulpting - kontinuální vývoj

Skulptovací nástroje CINEMY 4D R15 prošly od svého uvedení ve verzi 14 další vlnou rozšiřování svých možností a schopností. Nyní můžete kreslit přímo na polygonální modely bez nutnosti konverze objektu na skulptovací. Nová funkce Project mesh umožňuje promítnutí detailů na objekty s nízkým počtem polygonů. Mezi další novinky v oblasti skulptingu patří nástroje pro pokročilé maskování, nové volby pro zrcadlení a duplikování a také nový štětec Amplify.

Project Mesh

Zrcadlové maskování

Další vylepšení

Desítky dalších novinek a oprav dělají z CINEMY 4D R15 ideální řešení pro tvorbu profesionální 3D grafiky. Mezi ty zajímavé patří zejména nový správce textur, jeřábová kamera a kvalitní ikony ve vysokém rozlišení pro příjemnou práci v uživatelském rozhraní CINEMA 4D.

Správce textur

Poskytuje grafikům robustní systém pro správu materiálů včetně snadného vyhledávání a náhrady chybějících textur.

Jeřábová kamera

Nabízí řadu nastavení pro simulaci chování reálných jeřábových kamer včetně úhlů a délek základny, ramene, hlavy i kamery.

Retina ikony

Uživatelé displejů s vysokým rozlišením (retina) se mohou těšit na ostré a dobře čitelné ikony v celém programu.

Systémové požadavky, dostupnost

CINEMA 4D R15 pracuje na systémech Mac OS X nebo Windows (nově pouze 64 bitové verze Windows Vista / 7 / 8 ). Prodej verze R15 byl již ukončen.

Novinky v Cinema 4D R16 (novější verze) ›

Konference Digital Media - 23.11 v Praze

3D animace a vizualizace, virtuální realita
hardware a software pro 3D grafiku