Efektní materiály

Každý profesionální 3D grafik ví, že propracovaný systém práce s materiály je klíčem k tvorbě kvalitních vizualizací. Ať už potřebujte simulovat přírodní nebo umělé materiály, CINEMA 4D vám poskytne neuvěřitelnou kontrolu nad vzhledem a fyzikálními vlastnostmi materiálu. U každého materiálu můžete snadno definovat barvu, svítivost, hrbolatost, odrazivost, zamlžení, průhlednost, odlesk, okolní prostředí, záření i deformace vzhledu objektu, na který je materiál aplikován.

materialy

Cihly a dlažby

Dva přepracované shadery pro rychlou tvorbu cihel a dlažeb. Brick shader

 

 

Banji

Pro tvorbu refraktivních a transparentních materiálů.

Danel

Pro tvorbu kovových povrchů s efekty anisotropie.

Nukei

Pro tvorbu materiálů s efekty opotřebení a rezivění.

Banzi

Pro tvorbu dřevěných povrchů.

Mabel

Pro tvorbu žíhaných kamenných povrchů.

Cheen

Pro tvorbu materiálů s mikroskopickým vzhledem.